Tijdelijke ondersteuning nodig?

Is er een HR-collega uitgevallen, gaat er iemand met verlof of lukt het niet zo snel om een openstaande HR-functie te vervullen? Maak dan tijdelijk gebruik van één van onze HR-professionals. We kunnen al vanaf vier uur per week ondersteuning bieden bij alle HR-werkzaamheden. Zo zorgen we ervoor dat het werk zich niet verder opstapelt en dat u als werkgever alles netjes hebt geregeld voor uw werknemers.

Direct contact opnemen

Zorg dat alle personeelszaken goed blijven lopen

De HR-collega’s in uw onderneming zijn ontzettend belangrijk om te zorgen dat de zaken goed blijven lopen. Als zo’n HR-collega tijdelijk uitvalt door ziekte of verlof, begint het vaak direct te wringen. U wilt dat brieven en contracten op tijd getekend worden, dat de personeels- en salarisadministratie op orde is en dat er een contactpersoon is voor werknemers, maar bijvoorbeeld ook voor de uitzendbureaus waarmee u afspraken heeft gemaakt. Het zijn zomaar wat voorbeelden waar onze HR-professionals prima bij kunnen helpen als er tijdelijke ondersteuning nodig is voor uw personeelszaken. Soms kunnen we met ondersteuning van één dag per week al verlichting brengen en zorgen dat de boel goed blijft draaien. Prettige bijkomstigheid: u krijgt tijdelijk een HR-professional in huis die met frisse ogen rondkijkt en mogelijk handige tips heeft om efficiënter te werken, bijvoorbeeld door bepaalde administratieve processen te digitaliseren.

“Omdat je nieuw bent in een organisatie, kijk je met een frisse blik rond en dan zie je dingen die anders of beter kunnen. Ik stel dan de vraag: kunnen we dat niet verbeteren, bijvoorbeeld door het te digitaliseren? Zo heb ik bijvoorbeeld laatst geholpen met het maken van templates en het automatiseren van bepaalde correspondentie en contracten. Dat deed de organisatie voorheen iedere keer opnieuw, maar dat is helemaal niet nodig.”

person
Jesse ten Broeke Externe HR-adviseur

Voorbeelden van werkzaamheden

De HR-professional kan u met de volgende werkzaamheden tijdelijk ondersteunen:

  • Het verwerken van mutaties in de salarisadministratie;

  • Het voeren van de personeelsadministratie;

  • Het beantwoorden van vragen voortkomend uit de personeelsadministratie;

  • Het doorgeven van mutaties aan diverse instanties, zoals pensioenfondsen, UWV of de Belastingdienst;

  • Het opstellen van arbeidscontracten;

  • Het bijhouden/registreren van ziekmeldingen;

  • AVG-proof maken van personeelsdossiers;

  • Het ondersteunen bij de werving en selectie van medewerkers;

  • Het ondersteunen bij (vormgeving van) performance management;

  • Het beantwoorden van alle vragen van uw personeel.

Voor operationele en strategische personeelszaken

Bij de administratieve werkzaamheden biedt onze HR-professional vooral op de achtergrond verlichting. Hij of zij zorgt dat er gebeurt wat er moet gebeuren. Heeft u behoefte aan een allround HR-professional die volledig meewerkt? Bijvoorbeeld omdat het u maar niet lukt om een HR-vacature te vervullen? Ook dat is mogelijk. De HR-professional is dan een aanspreekpunt voor de hele organisatie en kan naast alle operationele werkzaamheden ook adviserende en strategische vraagstukken oppakken. Samen met u kijken we waar de wensen en behoeften liggen op het gebied van tijdelijke ondersteuning en hoe we hier het beste bij kunnen helpen. Onze tijdelijke HR-professsional kan dan ook samen met u kijken naar de werving en selectie van kandidaten voor de HR-functie. Zo heeft u niet alleen het acute probleem opgelost, maar ook iemand aan boord die u kan helpen bij het vinden van een goede opvolger.

Uw investering

Uw investering

Heeft u specifieke wensen of werkzaamheden? We gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden. Afhankelijk van uw wensen en behoeften, bieden we ondersteuning op maat. Voor de tijdelijke operationele ondersteuning werkt u samen met een HR-professional van KroeseWevers die veel ervaring heeft in verschillende organisaties. U kunt bij ons al vanaf één dagdeel per week tijdelijke ondersteuning inhuren. De kosten hiervoor bedragen € 350,- per dagdeel (exclusief btw).

Meer weten? Neem contact op.

011 J9754 bewerkt
Sylvia Kraal
HR-adviseur & coach
+31 (0)5 33 03 43 27
Dirkjan olthoff
Dirkjan Olthoff
Personeelsadviseur
+31 (0)5 33 03 43 88
0 C8 A4047 bewerkt
Jesse ten Broeke
HR adviseur
+31 (0)5 38 50 49 34
Meer informatie? +31 (0)53 850 49 00

Neem vrijblijvend contact met ons op. We helpen u graag verder!

Neem contact op

Wij maken gebruik van cookies om uw ervaring op onze website te optimaliseren. Maar ook voor het bijhouden van statistieken en voor marketingdoeleinden. Door op ‘Zelf instellen’ te klikken, kunt u meer lezen over onze cookies en uw voorkeuren aanpassen. Door op 'Accepteren' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze cookieverklaring. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken.

Functionele cookies
Wij plaatsen functionele cookies om te zorgen dat basisfuncties van onze website goed werken en om uw cookie-instellingen goed vast te kunnen leggen. De functionele cookies zijn noodzakelijk om onze website goed te laten functioneren, daarom kunt u deze cookies niet uitschakelen. Deze cookies verzamelen geen persoonsgegevens.
Ingeschakeld Uitgeschakeld
Analyserende cookies
Elke dag meten en analyseren wij het gebruik van onze online kanalen om onze bezoekers de beste ervaring te bieden. Met de analyserende cookies doen we kennis op. Deze informatie gebruiken we om onze sites elke dag weer een beetje beter te maken, in het voordeel van de bezoekers van onze website.
Ingeschakeld Uitgeschakeld
Marketing en social media cookies
Deze cookies gebruiken we voor marketingdoeleinden, waardoor u onze online kanalen persoonlijker kan ervaren. Denk hierbij aan gepersonaliseerde content of gepersonaliseerde communicatie op social media.
Ingeschakeld Uitgeschakeld