Als supermarktondernemer moet u veel ballen in de lucht houden. Als u op zoek bent naar een samenwerkingspartner met verstand van zaken, kunnen we u bij KroeseWevers veel werk uit handen nemen. Al meer dan 25 jaar ondersteunen we supermarktondernemers met dat wat ze het liefst doen: ondernemen. En die ondersteuning bieden we op echt alle vlakken, van accountancy, belastingadvies tot personeel en salaris.
Onze supermarktspecialisten ondersteunen inmiddels ruim 150 zelfstandige supermarktondernemers (Albert Heijn, Jumbo, Plus, Coop, Spar, MCD, EkoPlaza) bij relevante ondernemingsissues. We merken dat ondernemers het persoonlijke contact met onze ervaren specialisten op prijs stellen. Omdat we als geen ander weten dat de supermarktbranche constant in beweging is. Wij begrijpen dat het gaat om het rendement. Sturen op rapportages, kassa omzetten, afdelingsbijdrages, consumentengedrag, vergelijkende cijfers, branchegegevens en ga zo maar door.
Onze supermarktspecialisten zijn altijd op de hoogte
van de laatste trends en ontwikkelingen in de supermarktbranche. Van de fiscale regels en loonkostenontwikkelingen tot inzichten over mogelijke rendementsverbetering in uw supermarkt. Ze denken met u mee en informeren u altijd actief over veranderingen die voor u van belang zijn.
U wilt bezig zijn met ondernemen, daarom komen wij bij u langs. Door onze kennis en ervaring in de supermarktbranche kunnen wij snel schakelen. Wij snappen het spanningsveld tussen u als supermarktondernemer en de franchisegever en weten als geen ander wat er in de branche speelt. Wat we onder andere voor u doen is:
Gebruik maken van de digitaliseringsmogelijkheden voor het verwerken van de financiële administratie, het verzorgen van de managementrapportage en het bespreken van de voortgang;
Advies bij de dagelijkse gang van zaken ter verbetering van uw exploitatie;
Opstellen van jaarcijfers en verzorgen van uw fiscale aangiftes;
In beeld brengen van subsidiekansen (bij investeringen).
Toegang geven tot een geautomatiseerd portaal voor personeels- en salarisadministratie en het koppelen met de planningstool in uw winkel;
Advies en begeleiding bij verkoop en overname van supermarkten;
Analyseren van investeringsscenario’s en het in kaart brengen van financieringsmogelijkheden;
Wij weten dat inzicht in omzet, marge, loonkosten en rendement belangrijk zijn voor u als supermarktondernemer. Het helpt u om vooruit te kijken. Met regelmaat voeren wij daarom bedrijfsvergelijkingen uit onder ruim 150 zelfstandige supermarkten. Deze resultaten delen en bespreken wij met u, zodat u goed voorbereid bent op de toekomst.
Neem vrijblijvend contact met ons op. We helpen u graag verder!
Neem contact op