Wat zijn de lessen en welke tips heeft Telva voor andere mkb-organisaties?
Marvin (Telva) is blij dat hij met de keuze voor KroeseWevers heeft geïnvesteerd in persoonlijke service en ondersteuning van een specialist als Wouter en andere collega’s bij KroeseWevers. “Als ik een boekhoudprogramma als Exact Online of Snelstart rechtstreeks had benaderen, dan had ik waarschijnlijk een inlog en een plug-in gekregen met de boodschap: succes ermee. Dan had ik niet willen weten hoe dat was afgelopen. Ik weet zeker dat we dan als Telva een heel groot probleem hadden gehad.”
Zijn les is: “Investeer in kwaliteit, dat krijg je echt terug. Laat je dus in eerste instantie niet afschrikken door de prijs, want je verdient dat dubbel en dwars terug. Je wordt echt gezien, echt gehoord, echt geholpen. Je wordt niet door iemand met een kluitje in het riet gestuurd of moet drie kwartier wachten bij een helpdesk, je hebt gewoon iemands nummer en de lijntjes zijn kort.” Wouter vult aan dat de oplossingen soms relatief eenvoudig kunnen zijn voor mkb’ers. “Er zijn inmiddels zo veel opties, die redelijk plug-and-play zijn. Ik denk dat ik dat iedere ondernemer zou aanraden: trek eens een uurtje uit om koffie te drinken met een specialist om te kijken: wat doe je nu en wat zou je anders kunnen doen?”